expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 4 Disember 2014

GOODBYE UITM

phewww...*lap peluh*. Penat! Penat sebab movie marathon tiga hari ini. hehe. *agak kurang ajaq di situ...*. Orang lain sibuk pergi kelas, I am freely escaping with my movies. Yeah, sebab saya akan say goodbye kepada UITM SARAWAK sesegera mungkin dan yeah, kembali ke Sabah!!!
There are too many reasons I can tell you why I took the decision to quit from UITM. Salah satu nya, sebab saya TAK SUKA ada kokum.. hehe! Sorry UITM, peace! Reason lain? Tak perlu cakap lah. Tak muat blog. Entry ni just untuk say thanks kepada semua classmates CS1101B dan CS1101D yang telah jadi genk mengumpat dalam kelas sepanjang satu sem yang telah saya habiskan di sini dan untuk CS1102D, class untuk sem 2 ni, Sorry jodoh kita tidak panjang. Ada lagi yang saya x pernah tegur-tegur dalam kelas kan? Ada juga yang cakap "Saya takut lah nak tegur kamu" kepada saya. HAHA! Kawan, saya x makan orang okey... Tapi apa boleh buat, memang kita tidak ditakdirkan satu kelas lagi. Roomate dan classmates, thanks for all kind of helps u guys have given to me. Banyak atau sikit, saya appreciate! Ikhlas! Salah silap, saya mintak ampun..ceh! Kalau nampak saya sombong, sorry. Memang perangai begitu. Bukan sombong sebenarnya. Kurang Mesra! Aha! Dan kepada 'gossip'mates paparazzi dalam kelas, sorry x dapat buat dosa banyak-banyak dengan kamu. Ait! Teda lah. Gossip2 boleh, tapi jangan kutuk lecturer. Macam yang saya selalu buat tu. Pfft! Minta ampun untuk saya kepada lectuerer yang kita selalu kutuk tu ya, terutama Murniza, Fatimah, Anisa dan Farizah. Ni lah member pengutuk lecturer paling berjaya dalam kelas. Okey! Okey! Cukup merapu. Goddbye semua! Thanks for everything. Best of luck in your life, guys. Doa kan saya juga. Bye! Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan